5 étel a sima, ragyogó bőrért

Írta: nocske 429 views0

Kellemes közérzetünk és magabiztosságunk legfontosabb feltétele, hogy jól érezzük magunkat a bőrünkben. Ez persze egy szófordulat, de foglalkozzunk most valóban a bőrünkkel!

Minden nő álma a problémamentes, hibátlan, üde, friss és feszes bőr. A legjobb, amit ennek elérése érdekében tehetünk, ha gondoskodunk a megfelelő vitaminok, ásványi anyagok beviteléről. Bőrünk legalsó rétegében található zsírsejtek, jelentős tápanyagraktárok is egyben. Ha odafigyelünk a megfelelő mennyiségű nélkülözhetetlen összetevők bevitelére, hosszú távon alapozhatjuk meg bőrünk ragyogását.

Amit a szép bőrért meg(t)ehetünk:

Citrusfélék: Köztudott, hogy a friss gyümölcsök és zöldségek fogyasztásával nagymértékben hozzájárulhatunk bőrünk természetes szépségéhez. A citrusfélék immunrendszer támogató hatással bírnak, továbbá antioxidáns tulajdonságuk is ismert. Rendszeres fogyasztásukkal bőrünk üdébb, feszesebb lesz.

Tenger gyümölcsei: Magas Omega 3- és Omega 6 zsírsav tartalmuk köztudott. Ezeknek a létfontosságú zsírsavaknak fontos egészségtámogató szerepük van. Többek között magas fokú gyulladás elleni védelmet nyújtanak, így támogatják bőrünk simaságát, valamint egészséges ragyogását.

Tojás: Finom, tápláló, valamint magas B-12 vitamin tartalma révén elősegíti sejtjeink anyagcseréjét. Rendszeres tojásfogyasztás hatására bőrünk könnyebben dobja le az elhalt hámsejteket, és nem válik fakóvá.

Olajos magvak: A növényi zsírok hatására bőrünk szabályosan megfiatalodik. Nem véletlen, hogy a dió, mandula, tök- és lenmag számos kozmetikai termék alapanyagául szolgál. Tízóraira vagy uzsonnára elrágcsálva, belülről is élvezhetjük jótékony hatásukat.

Csokoládé: A jó minőségű, legalább 70% kakaótartalommal bíró étcsokoládé rendkívül magas antioxidáns tartalma révén, védelmet nyújt a napsugarak káros hatásai ellen.

5 étel a sima, ragyogó bőrért-csoki

Nem lehet eléggé hangsúlyozni a külső- és belső táplálás mellett, a folyadékbevitel fontosságát! Ahhoz, hogy bőrünk ragyogó lehessen, elengedhetetlen a napi legalább 1,5-2 liter (de inkább több) víz vagy ízesítetlen tea fogyasztása!

Mi a véleményed?

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>