Egyrészt azért, mert finom, mert édes is, meg vajas is. Mert kistálból lehet enni, kézből ölben. Se gyúrni, se nyújtani nem kell. És befűti a tűzhely a konyhát. Süssünk morzsát!
Egyrészt azért, mert finom, mert édes is, meg vajas is. Mert kistálból lehet enni, kézből ölben. Se gyúrni, se nyújtani nem kell. És befűti a tűzhely a konyhát. Süssünk morzsát!
Új helyszínen, a fővárosi Szabadság téren várja látogatóit az ötödik Mangalica Fesztivál február első hétvégéjén.
Január 27-én, a Symbol 220 éves Pinceétterme először ad otthon egy különleges eseménynek, a Gourmet Pincének. Ez a gasztronómiai és borászati est egyedülálló a hazai ínyenc világ életében, hiszen egy helyen egyesíti a különleges borokat, sajtokat, sonkákat, édességeket.
Nem könnyű nekünk, két hónapja figyeljük ez égigérőkarácsonyfákat, utcahosszakat fényfüzérek világítanak be, minden csillog és csilingel. Pompás és nagyszabású ünnepünk lehetne, ha bármit megvehetnénk. De mit tegyünk, ha minderre nincs lehetőségünk? Ha nincs pluszpénz az ünnepre?
Főzni finomat, egészségeset, olcsón és gyorsan – ez mindannyiunk vágya, és olykor gondja – az év minden napján. És mégis sokszor ötlet és idő hiányában félkész, mirelit ételt, esetleg felvágottat teszünk az asztalra inkább. Miközben szeretnénk a családunkat egészségesen táplálni, és magunk is vágyunk a friss alapanyagokra és ételekre.
Nagyszabású launch party keretében mutatta be a Jim Beam új ízét, a feketecseresznye ízesítésű Red Staget szeptember végén. A Red Stag készítése során a fekete cseresznye ízét lassan és nagy odafigyeléssel ötvözve keverik a bourbonbe, hogy elérjék a Red Stag kifinomult ízvilágát, közben hűek maradva a Jim Beam minőségéhez.
A mai nők sokkal vállalkozóbbak a konyhában és 25 százalékkal több fogást tudnak elkészíteni, mint az édesanyjuk – állapította meg egy brit kutatás.
A tévénézéssel töltött idő összefüggésben van a kalóriadús rágcsálnivalók és az egészségtelen üdítőitalok fokozott fogyasztásával – figyelmeztetnek a szakértők egy átfogó tanulmány eredményeire támaszkodva.
Kisebb valószínűséggel lettek depressziósak azok a nők, akik napi két-három csésze kávét ittak – idézte az amerikai Harvard Egyetem kutatóinak megállapítását a BBC hírportálja.