Ezt a négy dolgot ne hagyd ki este, ha gyönyörű bőrre vágysz!

Írta: nocske 487 views0

Az egyik legvonzóbb külső jegyünk a bőrünk…már ha szép, egészséges, üde. Sajnos a természet sokszor szűkmarkúan bánik velünk ez ügyben, de aggodalomra semmi ok! Néhány bevált praktikával és egy kis odafigyeléssel sokat tehetünk bőrünk szépségéért.

Arcbőrünk az egyetlen olyan felülete testünknek, ami télen-nyáron fedetlen, tehát közvetlenül érintkezik minden levegőben előforduló szennyeződéssel, ráadásul ki van téve az időjárás viszontagságainak is. Az önmaga által termelt faggyúréteg védi a kiszáradástól, ugyanakkor ez a réteg mágnesként vonzza a port és az egyéb, levegőben keringő szennyeződéseket.
Ha pórusaink eltömődnek, bőrünk nem képes megfelelően lélegezni s pillanatok alatt válik gyulladások, pattanások, mitesszerek melegágyává.

Hogy mindezt elkerülhessük, az alábbi öt lépésre ne sajnáljuk esténként az időt:

1. Make up eltávolítása: SOHA ne térjünk nyugovóra sminkben! Alvás során arcbőrünk is regenerálódik, ehhez persze az kell, hogy alaposan megtisztítsuk.

2. Mosakodás: A smink eltávolítása és arcunk megtisztítása két külön lépés legyen! Használjunk habzó arctisztítót, mely mélyen hatol a pórusokba, s minden megbúvó szennyeződést képes felszámolni!

3. Arcradírozás: Ezt a műveletet ugyan nem szabad napi rendszerességgel végezni, a tökéletes arcbőr szempontjából azonban elengedhetetlen a megemlítése. Heti maximum két alkalommal finoman radírozzuk át bőrünket, eltávolítva így az elhalt hámsejteket. Jutalmunk selymes, üde arcbőr.

4. Hidratálás: Bőrtípusunknak megfelelő éjszakai krémmel adjuk vissza bőrünk nedvességtartalmát, hiszen ennek jelentős részét az alapos tisztítás során elveszítjük. Az arctisztító kozmetikumok, mélytisztító habok, tonikok és lemosók zöme szárító hatású, mivel a szennyeződésekkel együtt a természetes faggyúréteget is eltávolítja bőrünkről. Fontos, hogy tápláló és vitamindús krémekkel az egyensúlyt visszaállítsuk!

5. Elegendő alvás: Az arcápolási kozmetikumok nagymértékben segítenek bőrünk szebbé tételében, ám semmi nem hat olyan jótékonyan, mint a megfelelő mennyiségű, és minőségű pihentető alvás.

Mi a véleményed?

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>