Napjainkban az emberek a hímzést a munkaruhával, a reklámeszközöket pedig pólókkal, sapkákkal, bögrékkel, tollakkal és hasonló eszközökkel asszociálják. Pedig sok gazdasági szereplő felfedezte már, hogy a mindennapokban használható törölköző egy nagyon hatékony reklámeszköz és ajándéktárgy. Ezért a törölköző hímzés ma már nem csak turisztikai vállalkozásoknak üzenet, hanem minden egyéb nagy vállalatnak, kereskedelmi vállalkozásnak, sőt még az éttermeknek is.
A törölköző hímzés alkotásait köztudottan a legtöbb hotel és turisztikai társaság igénybe veszi, hiszen kiemelten fontosnak tartják a különböző eszközöket minden esetben saját logóval ellátva kihelyezni. Ezt gyakran már annyira megszokják az emberek, hogy sok esetben kifejezetten furcsa egy nem hímzett törölközővel találkozni.
A céges arculat megteremtése sok esetben már egy külön szakterületnek számít. A megfelelő színvilág, logó, üzenet és stílus megválasztása alapvető folyamat minden vállalkozás életében. Ez az arculat a későbbiekben megjelenik majd különböző reklámeszközökben, ruhadarabokon, írószerszámokon, esetleg ajándéktárgyakon. Sokan viszont itt megállnak és nem veszik kellően komolyan a törölköző hímzés nyújtotta lehetőségeket. Pedig egy stílusos, saját logóval ellátott törölköző ugyanolyan erőteljes reklámeszköz tud lenni, mint a többi nagyon népszerű elemek.
Az emberek nagyon kedvelik az olyan praktikus dolgokat, amelyek kiszolgálják a kényelmüket. Ezért van az is, hogy például sok hotel recepcióján található lehetőség közül nem a bögre a legnépszerűbb ajándéktárgy, hanem a hímzéssel ellátott törölköző.