Valószínű, hogy kisvállalkozás tulajdonosaként a hatásos bemutatkozó szöveg írása feladata is rád hárult. Esetleg próbálkoztál egy jó tollú ismerőst megkérni, vagy egy szabadúszó szövegírót bíztál meg.
A végeredmény azonban nem hozta meg az elvárt eredményt, vagy csak nagyon lassan kezdett beindulni a bolt. Még akkor is, ha teljesen kezdő vagy, aki nem tudja, hol kezdje, vannak egyszerű tippek, amelyek segítségével hatékony szöveget lehet írni a weboldaladra. Ebből mutatunk pár bemutatkozó szöveg tippet:
1 Legyen világos célod
Szeretnél népszerűsíteni egy új helyet, amely most nyílt meg? Szezonális ajánlatod van, amit a vásárlók igénybe vehetnek? Mielőtt elkezdenéd, világosnak kell lennie a hirdetési célnak. Az is előfordulhat, hogy nem csak bemutatkozásra, hanem általános márkaépítő hirdetésre van szükséged – de ennek is megvan a célja: tedd nyilvánvalóvá, hogy mit csinál a cég és kinek.
- A megoldható problémáröl beszélj először
Más szóval, már bemutatkozáskor mondd el, miért fontos a terméked a potenciális ügyfelek számára. Azonosítsd a problémá(ka)t, amelyeket a termék/szolgáltatás megold, és már az elején beszélj róluk úgy, hogy az emberek megértsék, miért kell továbbra is odafigyelni. Ne magadat fényezd. Ennek egyszerű módja, ha felteszel egy kérdést a problémára hivatkozva, majd válaszként felajánlod a lehetséges megoldást.
- Tartalmazzon a szöveged cselekvésre való felhívást
Tehát ha elkeltette valaki figyelmét a bemutatkozásod és érdeklődik, akkor könnyítsd meg a dolgát. Ahhoz, hogy vevővé alakíthasd őket, fel kell tüntetni egy cselekvésre való felhívást – vagy azt, hogyan vehetik fel veled a kapcsolatot.
- Használj kreatív a képeket, ábrákat
A kreativitás alkalmazása nagyszerű módja annak, hogy a pusztán informatív szöveged befogadhatóvá, szórakoztatóvá és emlékezetessé tedd. A legjobb dolog az, ha a leendő ügyfeled helyébe képzeled magad és nem kereskedőként gondolkozol. Vajon mi kellhet neki? Milyen körülmények vezették hozzád? Tudsz-e gyorsan és megbízhatóan választ adni? Van-e ilyen volt-ilyen lett képed, vagy videód?
Összefoglalva:
A cégbemutató szöveg kreativitása nem attól nagyszerű a te esetedben, hogy egy még soha nem hallott kreatív szlogent mondasz, hanem attól, hogy egyszerűen az adott pillanatban a legjobb megoldás legyél a számára.