Az egyik fő tényező, amely hozzájárult az e-kereskedelmi ágazat felemelkedéséhez, az elérhetőség. Óriási jelentősége van annak, hogy a világon bárki bármikor megtalálhat és megvásárolhat szinte bármit.
Mi segített még elérhetőbbé tenni az online boltokat? Az expressz szállítás.
Az expressz szállítás kulcsfontosságú tényező az online áruházak sikerében. Az emberek a lehető legrövidebb időn belül szeretnék beszerezni újonnan vásárolt termékeiket. És ami a legfontosabb, nem akarnak nagy költséget fizetni érte. Bármilyen típusú cég esetében igaz lehet, amely expressz szállítást használ, hogy javulni fog az ügyfelek elégedettsége. A raktárban is kevesebb lesz a készletük.
Ennek a szolgáltatásnak a legfontosabb része, hogy gyorsabban kézbesítheti termékeit. Ez azt jelenti, hogy amint az ügyfél véglegesíti a rendelést, várhatóan néhány órán vagy néhány napon belül megkapja azt. Ez óriási különbség a hagyományos szállítási módokhoz képest, ami néhány héttől akár néhány hónapig is eltarthat. Ügyfelei elégedettségének aránya könnyen javítható rövidebb szállítási idővel. Egy másik nagy tényező, amely befolyásolhatja az ügyfelek elégedettségét, a megfizethető szállítási árak.
Azok az ügyfelek, akik gyorsabban szeretnék kézhez kapni termékeiket, hajlandóak fizetni olyan prémiumokért, mint például az expressz szállítás. Célja, hogy olyan rendszert találjon, amely gyorsabban és alacsonyabb áron tudja kézbesíteni a csomagokat a versenytársakhoz képest. Vessen egy pillantást az expressz szállítási szolgáltatások különféle áraira, hogy ügyfelei számára a legjobb ajánlatokat kaphassa.
A hozzáférhetőség, a gyorsaság és a megfizethetőség kulcsfontosságúak az ügyfelek bizalmának kiépítése szempontjából. Ha mindez megvan, joggal számíthat az ügyfelek elégedettségi arányának növekedésére.